Seguidors

lunes, 27 de septiembre de 2010

Arròs al estil de la Sonia.

Aquest arròs tan bó, no sabia com anomanarlo i com que la recepta l'he tret del Bloc L'exquisit de la Sonia, he deciit donarli el nom :P




Ens caldrà:

Arròs (la quantitat que vulguem fer)
Llagostins (a parts iguals d'arròs)
Cacahuets (a la recepta original és un 30% de la quantitat d'arròs, jo he sigut mes generosa poder 50-60%)
Julivert Picat.
Oli d'oliva.
Sal/ pebre al gust.

Elaboració:
Bullim l'arròs, colem, refredem i reservem.
Pelem els llagostins (guardem les closques per fer crema de marisc o brou , es poden congelar), els trocejem, salem  i saltejem en una paella amb un xic d'oli, un cop fets ho afegim tal qual amb el suquet i tot
sobre l'arròs i barrejem.
Trenquem els cacahuets a bocins i afegim a la mescla, piquem el julivert ben fi i fem la mateixa operació.
Afegim l'oli d'oliva i salem si cal.
Bon profit.
P.D: Avui no publico segon plat, el suquet de peix de divendres que em va sobrar, li vaig retirar les patates i el vaig congelar que es el que s'ha emportat el meu marit, si no sempre es por preparar una truita francessa.